Benim nafaka geçen sene 1500de kalmıştı anlaşarak 3bin dedik. Normalde efe tüfeye göre oluyordu bu sene 4bin olması lazım 3500 göndermiş. Ben de nafaka arttırım davası açmaya karar verdim 5 yaşında kızım için ortalama ne kadar istemeliyim sizce? Sizler ne kadar alıyorsunuz iştirak nafakasını?