Kuzucukhanim1289 Elif34nur arkdaşımın da 15 den 20 bin oldu çok özgündü birlikte ona üzüldük ya Allah yardımcımız olsun çok zor ya😒
Merveeofs Elif34nur şu an 10 veriyoruz ağustos bizim zam dönemi o zaman da 15-16ya çıkar diye düşünüyorum o zamana kadar inşallah ev almak nasip olsunn 🤲🏼🤲🏼❤️🫶🏼
AtesPerisi Elif34nur Bizde kiradaydık cnm oturduğumuz evi satın aldık allahım herkese ev sahibi olmayı nasip etsin🙏🙏
cauuv2 Şuan 25 bin veriyoruz ama zam dönemi temmuzda aslında ev sahibi temmuzda çık dedi ama çıkmıyoruz zamı 34 kökler😂
Hemdem__ Elif34nur Yılbaşında kira mı artıyor?Zam ayında artıyor zaten bizim 18 oldu.Bu sene şükür ev aldık kiraya verdik 21 e