Ben yakın zamanda bakıcımı değiştirdim. İki bakıcıyı da tanıyan bir arkadaşım yanlış yaptın dedi moralimi bozdu.
Kadının yaşı bizden büyüktü ve bizim sözümüzü dinlemiyordu kendi bildiği gibi çocuk yetiştiriyordu. Ama kreşlerde çalıştığı için çocukla iletişimi çok iyiydi. Böyle coşkulu şekilde konuşur altından girer üstünden çıkar yemeği uyutması oyunu çocuğu çok iyi oyalardı.
Kadının yaşı bizden küçük. Ablalık ediyor ama çok sakin bir insan. Hani böyle şarkı türkü söyleyeyim çocuğu oyalayacak filan yok. Sakin sakin kitap okuyor oyuncak oynatıyor.
Sizce hata mı ettim? İlkine gıcık oldum diye değiştirdim. Kafasına göre emrivaki izinler alıyordu, kendi istediği olmayınca surat asıyordu filan. Ama şimdi arkadaşım da diyor ki çocuğu bu kız oyalayamaz çünkü çok sakin.