hasananesi ben 67 ile hamile kaldım 8 aya kadar göbeğim çok küçüktü 9 aya yakın bir şiştim 80 den fazlaydım heralde doğum yaptığımda ama doğumdan sonra bol bol ılık su içtim abartısız 4 ay. İlk zamanlar karbonhidrat tüketmedim süt olsun diye tatlıları abartmadım. korseyi Toplasan 2 gün bile takamadım şuan oğlum 7 aylık sıfır göbek. Karbonhidratı azaltın şu için bence erir. Yine de rahat ederseniz takın. Bende belim eski inceliğine kavuşsun diye antrenman yaparken takacağım.