Acilde ki doktor idrar yolu enfeksiyonu için üromisin verdi emzirdiğimi belirttim ama süte geçebileceğini söyledi çok da net bişey diyemedi emzirirken bu ilacı kullanan oldu mu acaba . Gece içilmesi gerekiyormuş benim bebeğim de geceleri uyanır emerek dalar bi zararı olur mu acaba