Merhabalar 1 haftadır hastanede yatıyoruz Rsv pozitif çıktı kızım tedavi gördük çok şükğr taburcu edildik o süreçte solunumda sıkıntı olduğu için 4 gün beslenemedi emmesine izin verilmedi sonrasında emzirdim emmesinde problem yok emiyor hatta oyun yaltı bazen ağzıyla otmuyor bekletiyor vs ama taburcu olduktan sonra çişinde ni azalma var sanki acaba doymuyor mu diye düşünüyorum nasıl anlayabilirim ? Birde hastaneden geldikten sonra tamamen huyları değişti cumartesi gününden beri uykuya direniyor dalıyor 2-3 dk sonra hemen uyanıyor bakıyor sıkılınca ağlamaya başlıyor hastane süreçinde beslenemediği için emziğe alıştı şimdi uykuya daldıgnsa emzik ağzından düşünce uyanıp ağlamaya başlıyor ne yapacağım bilmiyorum kendimi artık aşırı yorgun bitkin hissediyorum.Ayeıca önceden göğüslerim 2 saat emmeisn taş gibi olur sütüm akardı şimdi çok yumuşak hissediyorum sıkınca sütün geliyor ama bilemiyorum psikolojim bozuldu artık