Merhaba arkadaşlar oğlumda iki gün önce kollarında bacaklarında ve yüzünde minik kızarıklıklar başladı doktora götürdük bugün bu ilacı ve fito krem verdi viral döküntü dedi ilaçları eşim aldığı için nasıl bir ilaç bilmiyordum eve gelince baktım 2 yaş altı bebeklere kullanılmaz diyor tereddütte kaldım yani doktor yazmış ama kullanım yaşıyla uyuşmuyor ayımız kullanan varmı daha önce bu ilacı deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim