Anonim01 ailenin sınır koyması lazım, 4 yaşın da ve 2,5 yaşında 2 çocuğum var, bu konuda herzaman sınırı koydum bize ait olmayan şeyleri alamayız götüremeyiz, onlar bizim değil diye, ilk başlarda anlamasalar da zamanla onun kendine ait olmadığını alamayacaklarını biliyorlar. Bu konularda iş ailede bitiyor.