bunu 3 ocakta yaptırdım bugünkünde ne kadar çıkması lazım
105 çıkmış hamilesiniz hayırlı olsun ☺️
Umutunannesi_ hemşirede öyle dedi ama kimyasal da olabilir dedi korkuyorum biraz
ecebyrm hiç öyle düşünmeyin bence iyi düşünün iyi olsun kaç gün gecikti adetiniz
ecebyrm neden kimyasal olablir dedi neye göre
ecebyrm Nasıl anladı kimyasal olduğunu