asilyama Merhaba hanımlar 4 ay önce normal doğum ile başlayan sezaryen ile sonlanan bir doğum gerçekleştirdim doğum sonrasından bu yana dizlerim ve belim çok ağrıyor bu sorun ile karşılaşan var mı ?
uraskoom asilyama bebeğim 4 ay 17 günlük ve bel ağrısı beni mahvediyor 🥲 bezini belimi destekleyerek değiştiriyorum eğilemiyorum yoksa. kucağımda taşırken de çok ağrıyor 🥲
tugceduru23 Bel ağrısı bende de olmuştu. Seseryandan ziyade hamilelikte ağırlık merkezi değişiyor muhtemelen ondan oldu. Bebeğim 2 aylıkken termale gitmiştim hem masaj yaptırdım hem havuzlarına girdim böylece geçmişti