tsmutter gece beşikten sürekli tutunup kalkıyor gözü kapalı yatırıyorum yine kalkıyor🥹 gündüz uykusu yok sanki evde kıyamet kopuyor uyutacağım zaman hiç bu kadar cok olmazdı..ek gıdayı istemiyor mamayı doğru düzgün içmiyor ve oyun oynuyoruz mesela bir anda ağlama krizine giriyor korkutuyor bizi bişey oldu zannediyoruz🤷♀️ bana yapışıyor kucak istiyor biraz yürüteçte idare ediyordu aslında ama bu ara onu da istemiyor 9.aydan ümitliyim dişler gelip sıkıntı çıkmazsa ama muhtemelen hiç bitmeyecek bu durumlar baksana ne atak bitiyor ne diş 🥲🥲