Bebeğim 27 ay 14 günlük yaklaşık 1 aydır öğle uykusuna çok direniyor ve çoğu zaman uğraşdam da uyumuyor mesela haftanın 4 günü uyuyorsa 3 günü uyumuyor sabahları 7.30-8.30 arası uyanıyor ama 7.30da da uyansa daha geç de uyansa öğle uykusuna direniyor bu dönemde atak falan var mı yoksa öğle uykusunu bırakma belirtisi mi tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim