Düşük tehlikem ve erken doğum riskim vardı
Full yatardım
Kardeşimle konuşuyordum o ara, o da yengemlerdeydi arkadan seslendi
“Nazlanma biz de doğurduk”
İnsan Bi önce hayırlı olsun felan der.
Zaten ne evime gelmişti ne de bebeğe hayırlı olsun demişti, sadece bunu dedi bende hayatımdan çıkardım artık görüşmüyorum.
Çok üzülmüştüm o lafına