aydanur_98 uykusuzanne__ keske birazcık bende yasasam ama hala yaşım başım genç ve saglikliyken eşim çocuğum da saglikliyken şöyle 6 7 yıl yaşasak gıkım çıkmaz ama gönlümce olsun herşey(azcik kiniyim da basima gelsin) 😅😅
dilarahmetkeskin zeynepaselinannesii ay bende karslıyım doğma büyüme İstanbul ankaraya gelin geldim 10 yıl olacak 😊