Oğlumun ferritin değeri en son 17 çıkmıştı doktor çok düşük dedi ferrozinc verdi iki kutu bir kutusunu zorla içti ikinci kutuyu içemedi ve bozuldu ilaç tadı gerçekten çok kötü . Şimdi bir kutu yükseltmeye yetmemistir muhtemelen , tekrar doktora götürüp yeniden ilaç mi yazdirsam yoksa bestiron damla alsam işe yarar mı kullanımı daha kolay olduğu söyleniyor ama çok düşük olduğu için fayda etmez mi ?