Merhaba anneler. Oğlum 7 ay 11 günlük 2 ayında olması gerekiyor sol kulak üstünde hafif top gibi bir şişlik var gözle görünen bir şişlik değil elleyince elimiz ile farkediliyor hala geçmedi çok doktura sordum diş çıkaran bebekler de olur dediler en son gittiğim başka dokturda aynı şeyi söyledi ama için rahat etmesi için ultrason dedi cektir ben cektirmedim bu durumu yaşayanlar varmı genelde yağ bezesi diyinde oldu diş çıkaran bebekler de olur diyenler de oldu bu arada tayinci olduğumuz için de Ankara’da oturuyorum aklınıza gelecek bütün doktur hastaneye gittim Fikri olan yardımcı olursanız sevinirim hastane tavsiyesinde de bulunabilirsiniz Ankara’da olan anneler için şimdiden teşekkürler