Kızlar oğlum sabah 7de kalkıyor,2de zorla uyutuyorum,son bir aydı direniyor uykuya.Uykusu geliyor odaya gelince sanki enerji geliyor zıplıyor uyumamak için her şey yaplyor.Çok haraketli bir çocuk hep yemeyi bile zorla yediriyorum,Ne yapmam gerekiyor.Sinirlenip bağırıyorum 🥺🥺😞😞Sonra uyuyor,2yaş sonrası çok değişti,sindirom var anlıyorum ama benide zorluyor,Yani uykuyu bıraksa bırakacak deyil,Sabah 11gibi uyumak istiyor bazen bu zamanda bir saat yatip kakiyor sonrada bütün gün gözünü ovalıyor