Kızlar merhaba, bebeğim 9 aylık ve ben 3 aylıktan beri süt veremiyorum sütüm kesildi. Zaten doğru dürüst gelmemişti bile. Bebeğim de emmedi beni. Ancak şimdi göğüsümden ara ara su gibi bir akıntı geliyor. Genel cerraha gittim muayene etti, ultrasona soktu, kan testi yaptı şükür bişey çıkmadı. Gögüsüm de ara ara ağrı ve akıntı var bazen de sızlama. Doktora tekrar gittim MR lazım dedi, bişey mi var neyim var doktor bey ultrason sonucu temiz dedim. Bana dedi ki onun temiz olması kesinlikle temiz olduğunu göstermez dedi. Çıktı gitti bunlar özel hastanede oluyor acaba sırf para almak için mi yapıyorlar. İlaç ve yüzü koyunmuş MR ve ben panik atak geçirdim çekilemedim zor çıkardılar içerden yazarken bile yüreğim sıkışıyor. Ne yapacağım bilmiyorum başına gelen ya da iyi bir doktor önerebilir misiniz? Anadolu Yakasında mümkünse❤️