bbbeyza52 Merhaba, 3 ay 3 günlüğüz sizinle bire bir aynı durumu yaşadım doktoruna götürdüm o da sadece 700 gr almıştı. Her emmeden sonra kaka yapıyordu ve çok hareketli doktor bu yüzden yavaşlamış olabilir ama kilosu yinede ideal dedi 6 kilo şu an. Bize probiyotik verdi kullanıyorum 1 haftadır kaka yapması azaldı çok rahat gaz çıkarıyor çarşamba tekrar kontrole gideceğiz kilo almış mı diye. Biz bu şekilde ilerledik yani