1anne1cocukk 15 ocakta bir yerlere gitmek istiyoruz eşimle bu sogukta en olabilecek şey termal olduğunu düşünüyorum ( fikirlerinize açığım başka neresi olabilir) memnun kaldığınız bir yer var mı uygun fiyatlı
Prensesannesi32 1anne1cocukk her sene gittiğimiz yer var afyon sandikli park hotel biz memnun kalıyoruz bizim kaldığımız şehire de yakın siz nerdesiniz size belki uzak olabilir
tugceduru23 Afyon grand Özgül termal gayet güzeldi beğendik. Taraklı termal var oraya sakin gitmeyin gerçekten çok kötü hiç beğenmedik
beyzayaz32 Yılbaşında Afyon Korel termal oteldeydik çok güzel ve yemekleride çok lezzetliydi her sene termal otele giden biri olarak ben çok beğendim