Anneannemin bilinci yerine geldi ancak vücudunda enfeksiyon var, idrar yolu enfeksiyonu var. Kanı aşırı pıhtılı tahlillerinin bir kaçı değerlendirilememiş bile. Çıkan tahlillerde de değerler uçuyor Alkalen Fosfataz tahlillerinde 1000-930 bandında. Bu da ciddi bir karaciğer veya safra tıkanıklığı gibi bir şeye işaret ediyor tam tanı koymak gibi net yazmayayım neticede doktor değilim. Ancak gelin görün ki doktor bugün taburcu işlemlerini başlatalım demiş bir iki güne de taburcu edilir muhtemelen. Anneannemin ayağı eli ödemli ve şiş bununda bu değerden kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. Doktor ise tahlillerin karışma ihtimalini falan zırvalamış ama 3 tahlilde de bu bantlarda değerleri yani üçü de mi karıştı? Bir daha aynı değere de bakmamışlar en son ki 938. Bir serum takcaklar odaya getiriyolar 4-5 saat sonra anca geliyolar. Annem kaç kere söylemiş en sonunda kızmış takacak mısınız, takmayacak mısınız kaç saat oldu diye e teyzenin damar yolu zor bulunuyo da takıcaz demişler. Takacaksan ne bekletiyorsun ki kaç saat yani zaten hastanın değerler ya yerlerde yada çok yüksek. 60 değere bakılsa 55 i referans dışı. Bu hastayı hangi akıla hizmet taburcu edecekler anlamıyorum bana başlarından atmaktan başka bir şey gibi gelmiyor. Ki bu binin üstündeki değerler ciddi bir sorun olduğunu işaret eder safrada tıkanıklık vs varsa açılması lazım ilaç geçici düşürür ama eve gelince yine fırlar gider. Ne ilgi var ne bir şey binlerce şehir hastanesi olsa ne olur ilgilenen yok boş beton yığını.