glnrk her bebekte aynı olmaz oğlum doğduktan sonra 2. Günlüktü yoğun bakıma alındı orda mecbur emzik verdiler İlk 2 ay meme reddi yaşadım hiç tutmuyordu ama tuttuktan sonra hem emzik hem meme ikisini de tuttu hatta 1 ay da mama verdim bazen sütümü biberonla verdim ama tekrar meme reddi olmadı. Kısacası bebekle alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum