zehrattl Hemen şarjı bitmesin çekim gücü iyi olsun istiyorum aslında ıslak kuru olsa daha iyi olur ama pek memnun kalan yok sanırım onlardan
cokbilmismom zehrattl dyson v15 kullanıyorum kesinlikle öneririm. Ben ıslak kuru teferruatlı şeyleri sevmiyorum o yüzden onu bilemem
nazlimom_ zehrattl dream r20 aqua trip kullanıyorum dyson dan sonra çekimi iyi olarak bunu önermişti satıcı arkadaşımda kullanıyor ayrı silme başlığı da var