beyzaarc Kızlaar eşinizden nasıl para saklayıp birikim yapıyorsunuz taktik verin asla beceremiyorum ya😂
SevimliHayaletCasper beyzaarc gizli değil ama söyleme gereği duymuyorum. Eşimde sormaz. Mesela geçen araba almak için fuzul eve gittik peşinat istediler. Eşim ben peşinat veremem bende yok dedi. Ben de benden 150 bin çıkar dedim şaşırdı merkez bankası gibisin valla diyor 😂😂 ay ay biriktirir altın yapar koyarım kenara
somurtkansirin beyzaarc gizli birkimin yok. Sadece oğlumuza gelen paraları harcamayız ayrı olarak biriktiririz o da gizli değil. Zaten şu zamanda çoğumuz kıt kanaat geçiniyoruz gizli nasıl köşeye atalım.
aselkussum beyzaarc vala bizim gizli hicbiseymiz yok senin benim yok herşey ortak 1 TL bile atamam kenarı gizli geçen cuzdanima nakit koymuş haberim yok bazen kartı unutuyorum evde ortada kalmayim diye para mı sakladım lan ben diye kendimi sorguladım hiç nakit taşımam huyum degildir çünkü
aydanur_98 SevimliHayaletCasper ay maşallah bende birikim yapmaya yeni başladım eşime sürpriz küçük bir buzdolabı almak istiyorum Ama önceden de ufak tefek biriktirdiğim oluyordu her sıkıştığında da verdiğim için ismim kirli çıkıya döndü hoşuma gidiyor ama🤣😂🤣
anonimli SevimliHayaletCasper off karizmaya bak yemin ederim çok iyi hareket 😂😂 Benden çıkar kocam sen rahat ol 😎der gibi
Mariposa beyzaarc gizli isleri sevmem ben, birikim yaparim o da bilir. Borcu harci oldu mu da cikarir veririm . Anlamiyorum, Gunluk harclik alirken iyi birikim yaparken mi kotu bu adamlar?
SevimliHayaletCasper Mariposa kötü olduğu için değil aslında bazı adamlar çok para gördüğü zamanlar fuzuli harcıyor. Benimki öyle mesela elinde para olduğu zaman saçma sapan gereksiz şeyler alır. Ha yine eve alır kendine harcamaz ama aldıkları da gereksiz yani. O yüzden bazen gizli yapmak gerekiyor
Kisirvetursu beyzaarc bende beceremiyorum biriktirip gram alıyorum gidip söylüyorum en ufak sende sendeki o altını bozduralım diyor cok pişman oluyorum söylediğime ama içimde tutamıyorum 😅 söylememeyi becerebilirsem o zaman kenarda 2 5 kuruşumuz olur belki ki bu birikimi de ileride bana lazım olur diye değil bize lazım olur diye yapmak istiyorum bu arada ben alırken şöyle yapıyordum iki hesabım var mesela oraya hesabımda 2 bin varsa bin tl atıyordum onu harcanmış sanıyordum öyle birikiyordu
beyzaarc Kisirvetursu ya aslında bahsetmek istediğim buydu ama sanırım yanlış anlaşılmış bizde ortak hesap kullanıyoruz ama benim bi şekilde arttırıp biriktirdiğim parayı sürekli ağzımdan kaçırıyorum😂 eşim kumar oynuyor bu yüzden gizlemek istiyorum çünkü biriken parayı da alıyor… Ben biriktirip altın yapmak istiyorum ama sürekli aynı döngüye giriyoruz. Bu yüzden gizli biriktirmek istiyorum. Bende gizli iş sevmem yoksa ama bizim için yapmak istiyorum @Mariposa @denizalismom
yenibir beyzaarc bana verdiği harçlığı biriktiriyorum ne yaptın diyo harcadım elbise aldım çocuğa aldım diyorm 🤭çünkü eşim bişileri çabuk bozdurmayı seviyo bırakmıyo bişi o yüzden söylemiyorm iki sene de çok güzel bir birikimim var şuan
Elfgrn beyzaarc gizli yapmıyorum yapacağım zamanlarda konusu açıldığında haberi oluyor yada açılmazsa konusu şunu koydum kenara diye söylüyorum. Gerektiğinde onu kullanıyorum Esimde naptın diye sormuyor.
Kisirvetursu beyzaarc hesabına 300 500 diye diye at şunu aldım bunu aldım diye diye öylr biriksin hiç söyleme coğalımca gram al görmeyeceği yere koy cevremde kumar oynayan cok insan var 5 tl bile gecse ellerine oraya koymak istiyorlar deli gibi bir bağımlılık aslında bi sussak birikecekte😃
Mariposa beyzaarc kumar oynuyor İşin icinde kumar varsa konu degisir . Evet o halde gizli tutmaniz daha dogru.
beyzaarc Kisirvetursu ya işte banka hesabımız ortak nakit pek kullanmıyoruz 🥲😅 nasıl yapabilirim diye düşünüyorum
SevimliHayaletCasper glnrk ben uzun zamandır biriktiriyorum bilezik falan almıştım. Gram çeyrek falan yaptım. Bileziği biliyordu görüyordu ama diğerlerini bilmiyordu. Şimdi pek bişey kalmadı param yatınca başlıycam yine biriktirmeye
myavocado beyzaarc Yapmıyorum, evlilik içinde iyi niyetle de olsa gizli saklı olmasını doğru bulmuyorum. Kendi paramı kazanırken de durum böyleydi, ne benim ne de eşimin birbirimizden gizli bir mal varlığı ya da birikmiş parası yoktur.
beyzaarc myavocado evet doğrudur ama eşim gizlice para yatırıp kumar oynuyorsa bende gizlice birikim yapmak isteyebilirim bence:)