yigit27 bu gün gittim aslında ama ben 5gün kullandığımı söyledim aklımdan çıkmıştı doktor dedi yumurtaların şuan 12-13mm büyüklüğüne ulaşmış perşembe günü tekrar gel ama ben fark edince kullanmadığımı daha doğrusu ilacı gördüm öyle fark ettim 2tane kullandım dedim yarında iki tanesini kullanırım doktor kullan derse ama umarım demin kullandığım iki tane sorum olmaz ya