aydanur_98 Sezaryen dogum yaptım 13 ay geçti son 4aydir 3 4 gün arayla adet görüyorum basinagelen var mi normal mi yarin sabah hastaneye gidicem
elizinannesigeldi aydanur_98 40 çıktıktan sonra , ard ardına 3 kere adet oldum ( 3 aylık bebeğim var ) 2 hafta geçti yine başladı şuan . Ben de anlam veremedim 🤦♀️
aydanur_98 elizinannesigeldi ben hemen hemen 4 ay bittikten sonra olmaya başladım ama son 4ayim kabus gibi biraz korkuyorum
hemshireanne aydanur_98 ben lohusalık biter bitmez başlamaıştım görmeğe. Ama 3 4 gün arayla normal değil doğrusunu artık yarın doktor söyler
aydanur_98 hemshireanne aynen oyle ilk doğumum onun icin biraz kötüye hazirladim kendimi inşallah iyi şeyler söyler biran önce kurtulmak istiyorum su halden
hemshireanne aydanur_98 okadar kötü birşey yoktur ya düzensizlik işte bir kaç şey yazar normale döner