Kızlar oğlum 5 yaşına giricek Şubat’ta boyu kilosu gayet iyi olan bir çocuktu ve yemeside güzeldi tabi herkesinde gözüne batıyordu ay ne güzel yiyor ay maşallah ne kadar iri çocuk falan diyorlardı aslında şişko bir çocuk değil boyu uzun ve iri bı çocuk bende uzun babasida uzun ve iri muhtemel genetik zaten ama yemeside güzeldi neyse şu son 1 haftadır çocuk herşeyi bıçak gibi kesti asla yemek yediremiyoruz sevdiği şeyleri bile yemiyor şoklar içerisindeyiz ne oldu anlayamadım sevdiği bayıla bayıla yediklerini bile yemiyor nazar mı değdi noldu anlayamadım oğlumu böyle görmek çok üzüyor beni yani ne yapcam bilmiyorum ağzına lokma koymuyor hep ağlaya ağlaya yemek yiyor çok şaşkınım