ygzmoms Merhabalar, safra kesesi ameliyatı olmuşsunuz yorumlarda gördüm. Benimde safra kesemde en büyüğü 7 mm olmak üzere taşlar vardır yazıyor ultrasonda. Doktor ameliyat dedi. 4 aylık bebeğim var. Çok korkuyorum. Süreç hakkında bilgi verir misiniz? Benim arada karın ağrısı şikayetim oluyordu. En son 17 gün önce bir atak geçirdim. Öyle devamlı olmuyor ama gün geçtikçe artacak biliyorum. Şuanki durumum bu yani. Size dren takıldı mı? Durumunuz ameliyat öncesi nasıldı? Ben bana dren takılmasını hiç istemiyorum. Durumumun o kadar zor olduğunu düşünmüyorum ama bilemiyorum da. Herkes kolay bir ameliyat olduğunu söylüyor, süreç nasıl acaba? Rica etsem süreci benimle paylaşır mısınız?