Musmutlubiri Merhaba arkadaşlar kurutma makinesini yeni aldım aranızda kullananlar var mı çok elektrik faturasına yansıyor mu tecrübesi olanlar yazabilirse cok sevinirim☺️
defnevedoruk Musmutlubiri bize yansıdı ama o kadar büyük rahatlık ki hiç önemli değil😀 800-900 arası geliyor
zeynebimd Bize de 500/600 arası geliyor ben ayda ⅚ defa kullanıyorum mutlaka harici robot süpürgede çalıştırıyorum ama faturaya fazla yansımıyor bence kurutma
Musmutlubiri zeynebimd inşallah öyledir bizim normL fatura 300-400 arası geliyor bakalım bu ay nasıl olucak😅