1sen1ben1debebekk Doğum günüme çok az kaldı ve ben ayakkabı seçemiyorum.Yani ne giyeceğime de karar veremedim ama elbise düşünmüyorum.Şık bir kot pantolon ve siyah bir bluz giymeyi düşünüyorum gold takılarla da patlatırım.Ya da leoparlı bir pantolonum var saten yine onun üzerine siyah bluz düşünüyorum kare yaka falan.Ama önce ayakkabı almam lazım sizce?
1sen1ben1debebekk mamacitaa_ bende beğendim botu.pantolonun altına hangisi daha iyi gider bilemedim.Botu daha sonrada kullanırım ama bebek olduğu için diğerini pek kullanabileceğimi sanmıyorum
1sen1ben1debebekk Ogulluana demode mi😅hala daha güncel olarak satılıyor klasik bir model her şeyle kombinlenebilir ve ben size kaliteli duruyor mu diye sormadım ki?
Ogulluana 1sen1ben1debebekk sizce diye sormuşsunuz. Ben de ayakkabıları beğenmediğimi belirttim. Böyle nubuk deri topuklu ayakkabıyı 15 yıl önce giyiyordum ben
1sen1ben1debebekk Ogulluana evet ben sizce dedim ama ikisi arasından tercih yapılsın karar vermem kolaylaşsın diye.Beğendiniz mi demedim. Ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz.
allwrite Ben bot demek isterim, mevsime uygun parçalar görsel açıdan da daha uygun geliyor bana. Fakat piyasada çokça bulunan bu sentetik malzeme, modelin güzelliğini de gölgeliyor. İmkanınız varsa hakiki deri bir bot, yoksa da üstteki ayakkabı derim.
1sen1ben1debebekk allwrite çıkıp bakma şansım yok yarın istanbula gidiyorum akşam 7 de 3.5 aylık bebeğim var ve en hızlı teslimatta bunlar var.2 günde teslim diyor çünkü.Ama öneriniz varsa bakabilirim.Ayrıca ben Antalyada yaşıyorum hani genelde bot falan yakıp kavuruyor 2 ay kış yaşıyoruz resmen.O da yağmur yağıp geçiyor.Ben bu ayakkabıyı doğum günümde giyicem ve Allah bilir Birdaha ayağıma geçirmek ne zaman nasip olacak.Bebek var dışarı çıkılmıyor pek zaten.O kadar para vermek saçma geliyor bir yandan ama uzun vadeli kullanımı oluyor haklısınız🥰
allwrite 1sen1ben1debebekk Antalya deyince işler değişti.😊 Evet, çok fazla kullanmayacağınız bir ayakkabıya çok para vermek kulağa mantıklı gelmiyor. Fakat çizme olmasa da bilekte biten bir model tercih edilebilir. Eğer İstanbul’da gezme vaktiniz olursa mağaza çok. Ben de çok uzun zamandır bot alışverişi yapmadım fakat mevcut Aldo, Divarese, Tergan ve Gön markalı botlarım ilk günkü gibi sağlam. Hotiç o kadar sağlam değil bence. Şimdi olmasa da sonrası için aklınızda bulunabilir.😊
1durununannesi Botun bilek boyu cok uzun duruyor bogmus biraz. Kisin bence de bot ama diger ayakkabi daha şık. Kapali bi mekanda giymeye daha uygun bence acik topuklu ayakkabi
1sen1ben1debebekk 1durununannesi evet ama bebek olduğu için her zaman kullanamayacağım tarihin tozlu raflarına kaldırıcam belki de😅😅