Rabiiul gizememre yorumları da güzeldi canım bizim araçta isofix yok demir alacağım alçak kalmıyor dimi ? Asya asla yerinde durmuyor oturmak da istemiyor arabada hep camdan baksın
gizememre Rabiiul yok kuzu bu arada bu koltuğun tam kafa koyma yerinin arkasında bir kemer var onu bagajda bir kilit yeri var örtüyü kaldırınca görüyorsun oraya takabilirsin gayet yüksek kuzu Aden de bayılıyor dışarıyı izlemeye