Kızlar selam bebeğim Yenidoğan daha 8 günlük doktor tavsiyesi ile 3 saatte bi mama 30 ml geri kalan anne sütü meme şeklinde devam ediyoruz doktorum mamayı yavaş yavaş kesebilirsin dedi ama denedim benimle doymuyor mama desteği de istiyor bu şekilde ne zamana kadar devam etmeli nasılvyapıcam tam da bilmiyorum doktora sordum doymazsa mama desteğine devam dedi
Sizler ilk bir ay nasıl yaptınız ne şekil devam ettiniz