Kızlar kızımı cumartesi günü bir etkinliğe götürmüştüm. Orda da sabah kaloriferleri açmamışlar biz gelince açtılar.Akıl edemedim üşür diye bıraktım çocuğu :( Çocuğu aldığımda elleri falan buz gibiydi,baya üşümüş orda 1 saat boyunca. Dün gece 39,5 ateşi gördük. Ateş düşürücü verdim ama biraz iniyor tekrar çıkıyor. Hala çok ateşi var.Üşümek ateş yapar mı bu kadar?