tanemtanem Arkadaşlar pirinç unu nasıl yapılıyor bazıları sütle bazıları suyla diyor kızım 15 aylık severek içiyor ama tarifte kafam karısıyor
tanemtanem myavocado bende kararsız kaldım zaten 6aydan sonra veriliyormuş ama hiç vermedim yeni vermeyi denedim
Niyesordunbucevabi tanemtanem suyla pişirip içine meyve rendeliyordum ama oğlum sevmedi yapmıyorum bi iki defa anca yaptım çöp oldu
2_oglanannesi tanemtanem ya pirinç çok fazla tarım ilacı kullanılan bir sektör. Pirinç unu içinde en kalitesiz pirinçler kullanılıyor. Biberon maması seviyorsa az bi unla kıvam aldırıp meyve kalabilirsiniz. Bildiğin beyaz un bile daha iyidir kaliteli markalar var katkısız