13 aylıkken kestim,önce gece beslenmesini sonra memede uyumayı en son da gündüz uyku öncelerini kestim,kolay oldu hamdolsun,şuan 15 aylık hâlâ kesintisiz değil ama ben biraz dahaa rahatım,uyanınca yada uyutmaya babası veya başka biri gidebiliyo,beraber yatıyosak daha rahat uykusunu devam ettiriyo