mbabygirlm Kızım 2sinde 1 yaşına girdi ama para yok diye yapmadık. Eşim yarın evdeydi ve yarın para alacak. Dün çamaşır makinem bozuldu ev yığınla çamaşır dolu üstüne eşimin ayağına motor düştü. Ne yapıcam anı olsun istemiştim olmadı bir fikir verin ya
janemaryam mbabygirlm kendiniz evde kek yapıp bir mum dikerek üfletebilir, fotoğraf çekebilirsiniz. Güzel temiz bir elbise giydirin kızınızın üzerine, siz de giyinin oldu bitti. Çok geçmiş olsun, dilerim en yakın zamanda feraha çıkarsınız 🌸
Ogulluana mbabygirlm küçük bir pasta alıp kutlayabilirsiniz. abartılı kutlamalara hiç gerek yok kendinizi bu konuda eksik hissetmeyin.
mbabygirlm [silindi] annemler gelecek haftaya daha güzel olur hemde para almış her şeyi halletmiş olurum diye düşündüm demi ya ne olacak
aydint Kızım Yaşına girdiğinde yeni kasık fıtığı ameliyatı olmuştu, bi hafta sonra falan kutladık ne olacak sanki 1 ay geç bile olsa ne olur ki daha çok küçük zaten tam farkında değil