Oğlum 16 aylık. Bu aralar sürekli öpüyor herkesi. Arkadaşlarını, oyuncakları, bizi. Öpüyor hep bizim de hoşumuza gidiyor.
Geçen gün eşimin bir akrabası gördü bunu. Kadını da öptü çünkü. Erkek çocuğu çok öpmez böyle kız çocuk olsa neyse dedi. Nasıl yani dedim ben de ilk kez duyuyorum. Kadın diyor ki öpmeye alışmasın iyi değil.
Ne düşünüyorsunuz kötü bir şey mi öpmek? Gerçi mikrop olur hani o konuda ben de istemiyorum ama çocuğa öpme desem üzülür belki.