isi biraktigimdan beri kredi kartimla cok samimi olduk bi sekilde 🤭 yani hep kazandigimi harcamisim boyle ay basi hesaba bisi yatmayinca cok ilginc oluyomus.. saka bi yana bebegimiz olunca esimle karar aldik ben buyutmek istedim cok sukur tek maasla idare edebilirdik ama benim ciddi bir alisveris problemim varmis anladigim kadariyla. gun icinde en cok kullandigim kelime “almak”. hal boyle olunca bugun ekstremle bakistik. borclar varliklarimi gecince cidden cok bozuldum yuzume vurdu. hayat hep her ay basi hesaba yatan maastan ibaret degilmis. neyse iste bu ay minimum para harcamaya karar verdim belki de bundan sonraki tum aylar hadi insallahhh