rose_gold_26 edaax 75. Gün taburcu olduk. Herhangi bir sağlık problemi yoksa 2 kiloyu geçtiyse yakında çıkarırlar.
mommmmyys edaax çok geçmis olsun inşallah çok çabuk toparlanır çıkarsınız , enfeksiyon geçirdğinizi nasıl anladınız peki
mity Bir arkadaşım o şekilde doğum yaptı 2 ay civarı kalmıştı sanırım ama süreden çok 2 kiloyu geçmesi beklenmişti
mommmmyys edaax anladım çok geçmiş olsun anlamak için sordum üst üste kusura bakmayın , bende de huzursuz bacak sendromu gibi her gece agrı szı rahatsızlık var kontol günümü bekliyorum
hemshireanne edaax bende erken doğum yaptım ama sizin kadar erken değildi. Kanımda lekositler fazlaydı yani enfeksion vardı. Sizdede böyle bişeymiydi?
edaax hemshireanne valla bana bişey demediler sadece bi anda enfeksiyon var denildi acil sezeryan oldum neyim var hâlâ bilmiyorum