uraskoom Valla akşamları bıze yemek yedırtmıyor bıldıgınız eşimle inek gbi akşam 20.00 da yatmamız falan gerekiyor dınlenmek ıcın ama yapmıyoruz oyle gece 1 saatte bır kalkıyor sabaha kadar uyumuyorum sanırım. Bir sabah uyuyor 8 gıbı ondada yanımda uyuyor öyle cok yorulduk ya berbat bır aydı nefes alamadık