Ozgesma gaz için kullandık, resmen ilaç gibi geldi, kabızlık sorunumuz zaten yoktu bu mamadan sonra da olmadı, doktor tavsiyesi ile bu mamayı kullandık tavsiye ederim. Yalnız günlük en fazla 90 cc mama içiyordu gerisi anne sütü. Yani sizin sadece mamaysa etkisi farklı olabilir tabi bilemem