kabakcekirdegi Kendime ders çalışma planı hazırlamıştım; bütün dersleri bir haftanın içine yerleştirdim. Son 3 aya bırakmak bana kesinlikle mantıklı gelmiyor. Bir defterim vardı, dersane için. Günlük ders çalışmanın dışında en az haftada bir o hafta gördüğümüz tüm derslerden konuları çalışıyordum; tarih ve coğrafya da ezber çok lazım. Ayda 1 de defterimi baştan sona hatim ederdim. Tarih, coğrafya, vatandaşlık ve eğitim bilimleri derslerine çalışma şeklim buydu. Günlük çalıştığım derslerden de mutlaka soru çözümü yapardım. Bir de gece en sona zorlandığım bir konuyu bırakıp, aynı konuyu sabah 6 gibi tekrar ederdim. Bu süreçte bulunan her vakitte ders çalışılmalı, çantada mutlaka hazırda test ve çalışılacak bir konu bulunmalı. Otobüste bildiğim konuları tekrar ederdim, sırf bu yüzden doluysa binmezdim, durakta bekler, çalışmaya devam ederdim. Size tavsiyem; sınava kadar misafir olayını kapatın. Kolaylıklar dilerim.