Kızlar günaydınlar fikirlerinize ihtiyacım var. 10 aylık oğlum var oturmayı normalde de sevmiyor sürekli emekliyoruz ya da kucak istiyor ama asıl sorun mama sandalyesinde de oturmak istemiyor mama sandalyesine oturduğu an sürekli mızlanıyor kucağa gelmeden de susmuyor alıştırabilmem için neler önerirsiniz acil fikirlerinize ihtiyacım var 🙏