Doğduğundan beri kullanıyorum 3 aylık kızım. Bi arkadaşım kızlarina kullanıyordu saçlarını çok güzel uzatıyor diye ben de ondan aldım stoklu hatta çok almışım eşim bile onu kullanıyor 😂 göz yakıyor şikayeti vardı bir kaç yorumda eşim yüzünde gözleri açık denedi hafif bir etkisi var ama öyle batma yanma değil dedi kullanmaya devam ediyoruz