Bebikoluhayatim ben fishake kids kakaolu macununu kullanıyorum hatta 3 alışım kızım çok beğendi çok şükür benimkinin iştahı yerindeydi kullanmadan öncede de ben bağışıklığı için aldım her ay hasta oluyordu benim kızım bunu kullanmaya başlandığımdan beri çok şükür hiç bişey olmadı