Merhaba kızlar oğlum 14 aylık ve ilk doğuduğu zamandan bu zamana kadar saat başı uyanıyor ağlıyor yatırıyorum 1 saat sonra tekrar gündüz uykuları da kısa yarım saat gerçekten artım tükendim ve bugün kızdım beneğime normalde kızmam ama 27 aylık da kızım var günleri oda beni çok yorduğu için bedenim dayanmıyor artık ne yapabilir uyuması için öneriniz var mı 🙏😢