9 ay önce sezaryen ile doğum yaptım, normal dikişliydi yani lazer dikiş vs değil, 2 aydır adet olmaya başladım ve adet olunca sezaryen yerim morarıyor, daha önce bu durumu yaşayan var mı ? Kontrole gittiğimde herşey normaldı ama başka doktora da mı göstersem ?