mbabygirlm aman hiçbiri. Lüks sayılacak tek eşyam esimin cocuk doğurayım diye rüşvet olarak aldığı robot supurge onu da kime itelesem diye dusunuyorum ustune ben bi daha süpürge ile geçiyorum 20 dk oda temizlemeye çalışması çabası evin bir köşesinde yatıyor 😂 bi de belki Lüks sayılır Türk kahvesi makinem var ayda yılda bi yaparsam yaparım bi de 4 çeşit yapandan almıştım aman kim uğraşacak diyorum soğuk içecek içiyorum 😂 zengin olursam tum eşyaları yenilirsem o zaman yazarım valla