Prensesannesi_24 Ay kızlar kafayı yicem niye olabilir fazla mı üşüyor fazla mı terliyor anlamadım gitti bilgisi olan yazabilir mi
pprensesannesii Prensesannesi_24 bizde de var 2 bucuk aylık kızım doktor normal dedi hergün serum fizyolojik ile burnunu temizleyin 1 kerede aspiratör ile çekin
Maran-21 Prensesannesi_24 reflüsü olabilir burnu dolu olabilir sıcak bi duş aldır aspiratör serum fizyolojik bi güzel temizle üşütmüş te olabilir sümük geliyorsa üşütmüştü burnunu temizlerken bişey gelmiyor geniz dolu gibiyse reflüdür oda hırılt yapar sütünü içiyor keyfi yerindeyse gözlemleyin sadece
Prensesannesi_24 pprensesannesii günde 4 kere olmak üzere izotonik suyla temizlıyorum burnunu sonra çekiyorum airetten nebülizatör ile hava veriyorum şuan 75 günlük 50 günlükken RSV virüs olmuştu yoğun bakımda yattı o yüzden baya korkuyorum yarın sabah direk hastaneye götüreceğiz
smsn555 Maran-21 benim bebeğim 4 aylık burnu akmıyor burnunu da temizliyorum ama hiç birşey gelmiyor 4 ay boyunca hırıltısı gitmedi doktorlara kalsa normal diyor astım diye çok korkuyorum ama öksürük filanda yok
Maran-21 Prensesannesi_24 aspiratörle günde en fazla iki defa çekim diyorlar onla da çok çekiyorsanız tahriş etmiş olabilirsiniz
Maran-21 smsn555 reflüden kaynaklı burnu değil genzi dolu bence benim bebeğimde öyleydi doktor reflüden dedi