tecrubeli Doktorum özellikle ikisini aynı anda yaptır öyle daha çok etki eder dedi. Herkes bebeğe ağır geliyor diyor çok kafam karıştı yarın aşı için bekliyorlar🤔 Siz nasıl yaptırdınız?
bartubebek tecrubeli rota be menenjitin 3 ayda yaptı doktorumuz 1 ay ara verip 5 de 2 dozlarını yapıcak
KeremAtlas tecrubeli biz 2. Ayda aynı anda yaptırdık. Rota zaten ağızdan damla şeklinde yapılıyor iğne olarak yapılmıyor. Onun haricinde rutin olan 3 aşısı vardı. Çok şükür hiç ateş veya halsizlikte yapmadı. Bir hafta sonra 3 aylık olacak. O zamanda menenjit yaparız dedi doktorumuz
handan36 tecrubeli biz tam 12. Hafta da yaptık 3. Ay aşısı yok ondan rotayı yaptık ikinci dozu beşinci ayda yapacağız o zaman da aşı yok daha rahat oluruz. Bizde gaz sancısı hep vardı oda biraz tetikledi biraz yan etkisi oldu ama şükür geçti
barslan66 Biz aynı gün yaptırdık doktorumuz ya aynı gün yaptirin ya da arasında bir ay olması lazım dedi hiç bir yan etki olmadı canım
tecrubeli barslan66 allah allah neye göre böyle diyorlar ki bazıları farklı zamanlarda yaptırmış🤷🏼♀️ ateşi çıkar diye korkuyorum ben de
tecrubeli bartubebek bana da bu mantıklı geliyor zaten 2. Ayda bir kaç tane aşı yapılıyor diye hatırlıyorum kol ve bacaktan. Bebeği bu kadar yormaya gerek var mı gerçekten bilemedim😵💫
gbdl23 KeremAtlas merhaba aşıları hangi ayda nasıl yaptırdınız doktorum yok suan hangi ay hangisini yaptıracağımı bilemedim 2 aylık bebeğim kacirmak istemiyorum
KeremAtlas gbdl23 benimki şuan 3 aylık olmak üzere doktorumuz takip ediyor. İlk çocuğumda da aynı doktordu. 2. Ayda rotayı yapmak isted onun bir dozu daha var ama ne zaman bilmiyorum. 3. Ay kontrolünde ise menenjitleri başlatacak.
KeremAtlas gbdl23 tam sırasını bilemiyorum her ay kontrole gittiğimizde doktor nasıl derse öyle yapıyoruz. 3. Ay kontrolümüze az kaldı isterseniz biraz daha detaylı öğrenirim yazarım buradan
KeremAtlas gbdl23 merhaba canım Biz 3. Ayda menenjit A ve B yi olduk Ayda da rota nın ikinci dozunu yapacağız dedi doktorumuz
gzdeaybars Rota birlikte yapılabilir sıkıntı değil, sadece biraz gaz sancısı çekebilir veya huysuzlanabilir. Onun dışında aşırı bir yan etkisi olmuyor.
tecrubeli gzdeaybars bu hafta yaptırdık aşılarımızı. Rota ve verem aşılarının aynı anda veya 1 ay ara ile yapılması gerekiyormuş ikisi de canlı aşı olduğu için. Sağlık ocağı ısrarla aynı gün yapmamaya çalıştı sebebini anlayamadık hastanede doktorumuza yaptırdık biz de🤷🏼♀️ herhangi bir yan etki ateş olmadı çok şükür😌
gzdeaybars tecrubeli sağlık ocağı bize de 3. Ayda yaptırın dedi ama doktorumuz 2.ay uygun gördü bizde 2.ayda yaptırdık. Menenjit biraz ateş yapmıştı bizde 3. Ayda, o genelde ateş yapıyormuş zaten. Onuda rahat atlattık şükür 🙏🏻